090723: Expecto-eftersnack på söndag + bloggar


Jaaa, vi måste återträffas lite! Eftersom Expecto-deltagarna kom ifrån hela landet så blir det en samtalschatt på nätet. Lägg till svenskahpfans@gmail.com på MSN så kör vi hårt - söndag klockan 19 och framåt!

Under tiden kan ni ju läsa några av de blogginlägg jag har hittat om Expecto:

Den officiella Expecto-bloggen!

Eriskay - Fandom is might på ExPa
Mallformad Man - Expecto Patronum (18 - 21 juli)
Slytherinsailor: Expecto Patronum 2009
Snape och jag - Den 18 till 21 juli 2009 ...
Som en spegelboll - Hold your head up high ...
SQUEEEE! - Ett långt Expecto-inlägg!

3 kommentarer:

Vickan sa...

Smart! Är jag hemma och kommer ihåg det dyker jag med all säkerhet upp. Nice idé!

Erfa sa...

Jag kommer helt klart att dyka upp en stund.

SHPF sa...

Vad kul! :D