090811: Fas ett avklarad


Här kommer sammanräkningen av den första fasen i Quidditchutmaningen (se några inlägg längre ner)! Så här när det har gått fem dagar så har jag simmat lite grann, joggat två gånger, gått en hel del och cyklat desto mer.

Gått: 28,8
Cyklat: 49,5
Joggat: 10,9
Simmat: 3,6
Totalt: 92,8 km

Jag är mycket nöjd med min insats hittills, och nu håller jag tummarna för att ingen av dem jag tävlar med (typ Ch) slår mig. D: Dela gärna med er av era ihopsamlade kilometer i kommentarerna!

3 kommentarer:

Elin sa...

Hjälp, är redan första fasen slut? :O Ok, då har jag fem km. 1 km löpning på band och 4 km cykel. Dåligt.

SHPF sa...

Men har du inte gått något? ;P Har du suttit helt still i 5 dygn? Låter ej troligt Elin.

Elin sa...

Ja, nästan xD Jag kan inte komma på att jag gått en längre sträcka. Jag har typ gått till Magnus. Det är 250 meter t.o.r. max. Ingenting som förbättrat min kondition direkt. Och så har jag gått lite på jobbet, mellan lägenheter med städsaker. Det blir en till km kanske. 1,5 möjligen. Inte så mycket mer. Får jag räkna den kilometern?