090823: Swedish Shortcast VI


Eftersom det händer så mycket roliga saker framöver så slängde jag ihop ett kort podcastavsnitt, där jag också passar på att tipsa om några av mina favoritsidor vad gäller Harry Potter.



Länkar och adresser till saker jag nämner i avsnittet är:

Expecto Patronum 2009
wizardrave@gmail.com
Protego 2010
The Swedish Rowling Fanclub
Harry Potter-Nytt
Pottersajten
Svenska Hogwarts
Trollkarlsskolan
Expelliarmus
jordan.cansington@live.se
Snape och jag
Potter-Sue of the day

1 kommentar:

Trollkarlsskolan.se sa...

Tack för notisen om oss, skulle bara vilja rätta lite, Trollkarlsskolan.se har faktiskt redan gått om Svenska Hogwarts och är nu Sveriges största HP-rollspel:)

Dessutom kan jag komma med tterligare några glada nyheter, då det planeras fler sidor inom vårt projekt "Maginsvärls" (som trollkarlsskolan.se är en del av).. För att ge en liten ledtråd spånar vi på idéer som Magishop och TrollkarlsskolanLajv.

Detta kommer bli ett grymt HP-år:)

MVH. Felix, Trollkarlsskolan.se