090831: Quidditchutmaningen - The Grande Finale


Det sagolika avslutet på quidditchutmaningen är äntligen här! Låt mig utvärdera: Har jag fått bättre kondition? Tveksamt. Har jag orkat springa en mil? Haha jag sprang 6km en gång, det var sjukt jobbigt. Min favoritrunda är på 4,5 km men jag brukar försöka springa 5 och det är jag nöjd med. Har jag skapat goda vanor? Jajamen! :] Nu till siffrorna!

De senaste fem dagarna har jag...

Gått: 22,5
Cyklat: 24,1
Joggat: 9,0
Totalt: 55,6


Detta betyder att jag under hela quidditchutmaningen
har samlat ihop totalt
310,2 km!!!


Det är långt nog för att ta mig hela vägen från Stockholm till Karlstad!
(Det borde verkligen ha ordnats ett Quidditch-SM där!)

Tack till alla som har hejat på mig! Hoppas vi ses på quidditchplanen i höst!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra jobbat Maria!

Jag tröttnade på att skriva upp efter en vecka, men jag gick efter minnet och har försökt fullfölja det här ändå. Alltså är mina resultat osäkra. Men totalt har jag kommit fram till 342,1 km. Jag har verkligen peppat mig själv till att cykla istället för att åka buss och jag tror jag kommer fortsätta med det.

/Frida - Vinda

SHPF sa...

Yay! :D En annan person som har skapat sunda vanor, nu blir jag RIKTIGT glad.