091004: Elevhemsglädje

Idag är det kanelbullens dag. Hoppas alla som gillar kanelbullar har fått äta en. Kanelbullar. Men nu var det inte det jag skulle blogga om, utan jag tänkte bara skriva några rader om hur fint det kan vara med elevhemsgemenskap. Som bekant så träffades nu i helgen lite Slyths och festade (ev. flummade) loss. Först var jag lite ledsen över att inte kunna komma på det, men sen så såg jag att någon myntade idén till en Huffleträff någon gång i november, så nu är jag glad igen. Mer sådant!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kanelbullens dag är en fint mysig dag.
Åh En huffleträff vore underbart, jag skulle hemskt gärna komma på det :D Finns det någon tråd om det i fefo? elelr information o diskussion nån annanstans? /Josefine

SHPF sa...

http://www.fefo.se/52643,2,32
Datumet som diskuteras är 21 november, platsen Stockholm, dvs samma dag och plats som wizard ravet. Det gör ju dock inget, då kan en gå på både och! I egenskap av Huffle vill ju jag också jättegärna ha en sådan träff.

Erfa sa...

En Huffleträff i samband med rejvet vore ju perfekt, då är det fler som orkar ta sig till Stockholm. :)

SHPF sa...

Exakt. :D

Magnus Karlsson sa...

Inte bara var det kanelbullens dag, Minerva fyllde ju 84 år! :)