091124: Fler julklappstips!



Maria började det så bra, så jag tänkte att jag kan fylla på med mina egna här nedanför i den sköna Harry Christmas-känslan vi har här på SHPF nu en månad kvar till jul.

- Förra året fick jag ett presentkort från en vän. I detta presentkort stod det att vi skulle bygga Hogwartsslottet i valfritt material någon dag och att hon skulle stå för material, kostnader och pepparkakor. Detta kan du också göra´eller varför inte hitta på något eget nördigt som du kan skriva i ett presentkort?

- Solitary Snaape's skiva i all ära, men det finns ju även band utanför Sverige som de svenska nördarna lyssnar på. Antingen kan man ju beställa hem Jingle Spells härifrån eller så kan man ju leta runt på bands Myspace där man i vissa fall kan ladda ner låtar för att sedan göra en bland-cd med jultema av dem.

Något annat som också tillhör julen är ju de traditionella julmysen innan julen. För att göra det på ett Potterish sätt kan du spela Wrock när ni bakar pepparkakor som liknar karaktärer ur HP. Detta är ju bara ett förslag och jag är säker på att ni har mer. Skulle du vilja dela med dig av dina tips så är det bara att maila oss på svenskahpfans@gmail.com !

Låt Harry och hans vänner värma upp er i vinterkylan!

Inga kommentarer: