100109: Vi älskar skivor!


Emma och Elin, arrangörerna till Wrockspelningen Lumos 2010 i Åre, har nu uppdaterat sin sida. Nyheterna är otroligt bra, så till och med jag som tyvärr inte kan komma dit blir otroligt upphetsad, så läs noga.
The Swedish Shourtsnouts kommer under spelningen att ha sitt första album för försäljning. Albumet är nygjort och det är premiär på spelningen, så om du vill vara den första som har Ett litet ägg, var där. Vi har även skrivit om skivan här.
Likaså De Buggande Boggartarna kommer med sitt första album, som även det kommer att säljas under spelningen. Albumet heter Det känns när det svänger, och om jag vore du så skulle jag kolla in på några av låtarna som ligger ute på deras MySpace.
Det ryktas även att Solitary Snape kommer att sälja sin skiva för er som ännu inte har den. Det är egentligen bara gissningar, men jag tror på det, för jag tror aldrig att de skulle missa en chans att dela Wrocken med sina fans.
Vi på SHPF skulle uppskatta om någon läsare, när ni väl har dem, skulle kunna skriva en recension av ett av de nya albumen, eller varför inte båda? Detta skickas i så fall till mailen som finns längst ner på sidan.

1 kommentar:

Sarah sa...

Jag blir så glad på wrock <3