100414: Harry and the Potters till Sverige!!!


JAAA!!!

Äntligen kan jag berätta denna underbara nyhet för er! Ett gäng svenska Harry Potter-fans har pratat med Joe och Paul i HatP och de är nu redo att ta Skandinavien med storm. Just nu planeras spelningar under första och andra veckan i augusti i Åre/Östersund, Stockholm, Göteborg samt Köpenhamn och Oslo!!!



Här om dagen twittrade Harry and the Potters "August Harry and the Potters tour idea: Reyjavik, Åre, Oslo, Gothenburg, Copenhagen, Stockholm! We need help booking these shows! HELP US!" och på sin egen hemsida skriver de: "It’s not all confirmed yet, but we’re hoping to play our first shows ever in Ireland, Sweden, Denmark, Norway, and maybe even Iceland."

Mer info kommer! <3 Tusen tack till Elin, Elin, Hanna, Ellen och Emma för att ni ordnar det här!

4 kommentarer:

Nessí sa...

GÖTT! Då blir det både Köpenhamn och Göteborg för min del :D

sarah sa...

AH! Vad fint, jag blir helt lycklig <33 Jag håller tummarna för att det ska bli helt säkert!!

Ch/världens lyckligaste person i nordamerika sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA INTE I JUNI OMG JAG ÄR SÅ LYCKLIG JUST NU DET ÄR INTE SAAAAAAAAAAAAANT! <33333

LcB sa...

Kommer de til København? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :D Krydser fingre for at det bliver helt til virkelighed.
-LineCecilie