090328: SHPFcast III - Wrockorama!


I SHPFs tredje avsnitt är det jag, Maria, som "intervjuar" mig själv p.g.a. tidsbrist. Jag berättar om hur jag fick idén till SHPF och vad som kommer att hända med sidan i framtiden, låter er veta lite om vilka saker jag tycker om att nörda utöver HP, utsätter mig själv för "fem snabba", dissar i stort hela elevhemsgrejen, och pratar inte minst en hel del om wizard rock!

PS. Om du vill vara månadens fan eller har förslag på ett tema att diskutera i ett avsnitt, kommentera eller maila.
PS2. Ursäkta att ljudupptagningen blev lite kass, man vänjer sig efter ett tag hoppas jag.



Låtlista:
Gred & Forge - Insufferable Know-It-All Hermione Granger
Proper Use of a Rubber Duck - The End of My Way
Ginger and Moon - It's Alright
The Hermione Crookshanks Experience - Ready and Prepared
The Halfblood Princess - The Smile Potion
Catchlove - Wake Up Harry
The Basilisk In Your Pasta - Potterwatch


Inga kommentarer: