090329: Vinn en Tapia-illustration!


Vår läsare Cedric tipsade om att nyhetssajten Nyheter24 igår publicerade en intervju med Alvaro Tapia, med anledning av hans utställning på Seriegalleriet. Nyheter24 lottar också ut en signerad Harry Potter-illustration av Tapia! Det du behöver göra för att vinna är:

Det enda du behöver göra är att svara på frågan: Vilket av Hogwarts skolhem - Gryffindor, Hufflepuff, Ravenclaw och Slytherin - tillhörde Cedric Diggory som spelades av Robert Pattinson?

Skicka svaret i ett email till tavling@nyheter24.se med Harry Potter i ämnesraden.
Lycka till allihopa, och tack Cedric för nyheten!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skämtar man med mig eller! JAG MÅSTE JU VINNA, JAG VILL VINNA. DET ÄR PÅ TIDEN ATT JAG VINNER! (Tror att capslock kan hjälpa mig med det jaaaa). :P

Sanna sa...

Hehe.. jag har redan en. Måste ju skryta lite!