100409: Hjälp oss med Arkivet!


Det syns knappast, för designen är fortfarande densamma, men SHPF har uppdaterar sin layout lite grann! Vi har ändrat innehållet i navigeringsmenyn här ovan. Förhoppningsvis är det mer lättöverskådligt och kul att läsa nu!

Nu skulle vi vilja be er om hjälp. Om ni kikar under rubriken Arkivet, ser ni början till en kort redogörelse över stora händelser inom svensk Harry Potter-fandom. Vi vill få er hjälp med att fylla på med info, för vi vet att det har arrangerats event som inte är listade ännu. Och allra gladast blir vi om ni även kan mejla bilder eller videos ifrån eventet i fråga!

Tack på förhand... ni är hjältar!

5 kommentarer:

Ell sa...

Nä, Rememberall var inte Sveriges första HP-konvent, det arrangerades av... ehh... jag minns inte ens, men jag vet att de kontaktade oss när vi skrev så på Erisedhemsidan. :P Om ni VERKLIGEN vill veta kan jag säkert leta upp det mailet.

SHPF sa...

Jag trodde att Erised-hemsidan var en tillförlitlig källa, förstår du väl! xD Men jaaa, leta gärna upp det!

Ell sa...

Dock har vi ändrat på Erisedhemsidan, så jag tror inte det står så längre. :P Eller snarare, jag VET att det inte står så längre för jag skrev om det. ;P

Såhär står det i mailet vi fick:

"Jag blev naturligtvis lite konfunderad när jag läste detta eftersom Svenska kyrkan i Västerås har anordnat Harry Potter-konvent årligen sedan 2001. Det är möjligt att dessa konvent har skett utan er vetskap, men det kan möjligen väcka förtret och viss förvirring att felaktig information finns på er webbsida.

Jag hoppas ni tar till er av denna information så att er webbsida inte förvränger sanningen och därmed skapar ett dåligt intryck hos er publik."

Så, nu vet ni. ;P

Ch sa...

Glöm inte kön till Dödsrelikerna (21 November 2007)! :D

SHPF sa...

Jahaaa, men det är ju Harry Potter Experience. Svenska kyrkan. Jag ska ändra det sen!