100819: Skicka in dina minnen!


Jag har precis läst igenom hela mitt flöde av nyheter från The Leaky Cauldron , som jag inte har gått in på under hela sommaren, och fick av detta lite inspiration.
De har en countdown till Deathly Hallows Part 1 som kommer ut 19 November.
Det går ut på att de har ett citat ur boken varje dag fram tills premiären. Och jag tänkte att vi kunde ha vår egen countdown, fast på vårt vis.

Så jag tänkte att ni skulle kunna skicka in era minnen från allt angående de 6 senaste Harry Potter-filmerna (utklädnader, köanden, biljettbokningar, rysande stunder i salongen, eftersnack, you name it!) och att vi sedan en gång i veckan (alternativt oftare eller mer sällan beroende på hur mycket vi får in) publicerar dem här. Så försök nu att minnas vad som var speciellt för dig inom sammanhanget de senaste filmerna och skicka in det till oss på våran mailadress (som tål att upprepas): svenskahpfans@gmail.com

Hoppas nu att vi får ihop en egen Svensk countdown till den nya filmen!
... och kanske får vi lite bilder och filmer också när ni ändå gräver i era minnen?

Inga kommentarer: